reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Husár

Ivan Husár

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek milujúci Dunaj, Vysokú v rodných Tatrách, začiatok Karpát z tejto strany, tri deti a ich dve maminy a ešte volejbal.Som zakladajúcim členom SaS, mám ambíciu pomôcť športu.Kandidujem vo voľbách do NR SR 2020 na pozícii 21.Som so Sulíkom, lebo nekradne.Veľmi túžim, aby sa na Slovensku oplatilo robiť šport. Zoznam autorových rubrík:  ŠportŽivot

reklama

Život

Majestátny kapitán Danko

Ivan Husár

Politika Majestátny kapitán Danko

Štyri roky sme počúvali, vídavali: ja som urobil, ja som vybavil, ja som dohodol, ja som presadil, ja som odpálil (žlté vlaky). Singulár. Veľmi sporadicky použil velikán slovenskej politiky Andrej Danko prvý pád množného čísla.

  • 11. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 944x
  • 4
Padla nám duša.

Ivan Husár

Padla nám duša.

Šička v Šamoríne, reštaurátor v pivnici, dialničná patrola pri Trnave a generál Fico so svojimi nohsledmi.

  • 25. feb 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 313x
  • 3
Mantinely etikety Sulíka, resp. kráľovnej Alžbety

Ivan Husár

Mantinely etikety Sulíka, resp. kráľovnej Alžbety

Mohol by sa s nimi stretnúť na Gerlachu ?

  • 29. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 941x
  • 27
Moja dcéra spievať hymnu nebude

Ivan Husár

Moja dcéra spievať hymnu nebude

Musím na začiatku povedať, že nemám problém byť vlastencom. Milujem Slovensko, Bratislavu, Dunaj, rodné Tatry. Skutočne. Ak by som bol dnes vo veku od 6 do 18 rokov, tak by som sa na každý pondelok a spievanie hymny neskutočne tešil. Priviedol by som recesiou učiteľku z prvej vyučovacej hodiny do pol roka do blázinca.

  • 5. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 834x
  • 150
Ako kvalita prehlušila hovädá

Ivan Husár

Ako kvalita prehlušila hovädá

Zavolala mi kámoška S.S., či nechce ísť dcéra s nimi (školou) do divadla. Kam, kedy, pôjde. V deň D som sa dozvedel, že musím aj ja, lebo ona má svoje deti (triedu) a nemôže sa starať o prípadný nezáujem mojej. Vysvetľujem, že ona nezdrhne. Márne.

  • 11. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 578x
  • 51
reklama
Najkrajší pohľad na svete

Ivan Husár

Najkrajší pohľad na svete

Je niečo krajšie na svete, ako pohľad na spiace dieťa ? Ako sa usmieva zo sna, ako dýcha, ako vystrčí holý zadok spod periny ?

  • 18. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 531x
  • 4
Plakala zo strachu pred smrťou

Ivan Husár

Plakala zo strachu pred smrťou

Pred nedávnom sme mali opäť možnosť sledovať v televízii výborný film Zoznámte sa Joe Black. Pretože som film videl už viackrát, pretože som nemal na tento film práve chuť, hoci je výborný, tak som sa odobral k počítaču do mojej pracovne. Robievam len to, na čo mám chuť.

  • 1. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 643x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu