reklama

List Tereze Poliakovej do Ruhpoldingu

Milá Tereza, som dlhoročný tréner volejbalu (VKP), získal som na Slovensku s mužmi VKP Bratislava nejaké tituly, vychoval som (spolu s kolegami) rad reprezentantov. Trénoval som reprezentačný výber mužov a kadetov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Čítam, že dostávate na sociálnych sieťach údery. Za streľbu? Za beh? Za lyže? Za tvár? Za priezvisko? Keď sme s VKP hrali o titul s Novým Mestom nad Váhom, resp. Humenným, z oboch táborov sa na mňa sypali nechutné invektívy až po najhoršiu, pamätnú, že mi UDUSIA v postieľke vtedy ročnú Sáru.

Jej mamina po večeroch plakala, že to nevydrží, že ona ich všetkých pozabíja.

Všetci boli verejní, nikto sa neschovával, resp. ich nicky boli volejbalovému prostrediu známe. Na mojom (vlastním s priateľom) webe volejbal.sk

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

, na nami založenom fóre sa dennodenne odbavovali. Veľmi hrubo a veľmi tvrdo. Všetci ľudia okolo mi hovorili blokni ich, zruš fórum. Kašli na nich.

Môj recept: hrali sme práve kvôli nim ešte lepšie, trénovali sme ešte viac a každé hovädo som pozýval na pivo. Na panáka - vždy do ich brlohu. A oni šli. Niektorí sa cerili, iní smiali, iní provokovali. Ale bol kľud a tlak opadal. Mám ich všetkých rád.

Po jednom finálovom dueli v Humennom priletela z tribúny smerom na nášho sediaceho hráča Borisa Demetera, vykonávajúceho strečingové cvičenia, kilová fľaša s vodou. Mohla ho zabiť. Šiel som k nim pod besniacu tribúnu, opýtal som sa, či im už naozaj j - - e. Trhali si od zlosti tričká - svoje, ale smial som sa ja. 3:0 pre nás, ak sa dobre pamätám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V Brne - môj dvojsezónny angažmán - začal tvrdou nacionalistickou kritikou všetkého, čo som s družstvom vykonal. Ataky na fóre klubu. Pretože to nebol môj web, navrhol a neskôr som prikázal ho zrušiť, lepšie povedané pozastaviť s podmienkou, že ho obnovíme, keď prídu všetci zbabelí anonymní krikľúni na pondelkové pivo do haly. Prišiel jeden "fanúšik". Vysvetlil mi, čo všetko robíme zle, ako by to malo vyzerať. Vravím, pane, poďte na tréning. Poďte pomáhať.

Dal som si s ním neskôr ešte párkrát pizzu oproti hale, začal vychvaľovať progres a neskôr mi nosil jeho produkty z Nemecka do maľovky proti plesniam, aj keď som nič také nepotreboval. Fórum sme obnovili a odvtedy už nikto nič nekorektné nikdy na sieť nepísal. Iba štandard.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tereza, behajte, strieľajte a ja by som rád prispel, aby Vám vyschli slzy. Ak v pretekoch SP v tejto sezóne strelíte 0 a nebudete v behu posledná, máte u mňa 50.- € za každú čistú položku. Extra stojka, extra ležka.

Tereza, hlavu hore a pri každom ťažkom stúpaní myslite na to, že debilov je na svete plno, že debili nevymierajú, že debili sa množia delením a Vy s tým milá Tereza nič nespravíte.

Tereza, držím Vám palce. Usmievajte sa. Ja som na sociálnych sieťach raz za mesiac a žijem. Ak bude mať štafeta medailu, Vy budete mať na kávičku a pivko.

Ivan Husár

Ivan Husár

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek milujúci Dunaj, Vysokú v rodných Tatrách, začiatok Karpát z tejto strany, tri deti a ich dve maminy a ešte volejbal.Som zakladajúcim členom SaS, mám ambíciu pomôcť športu.Kandidujem vo voľbách do NR SR 2020 na pozícii 21.Som so Sulíkom, lebo nekradne.Veľmi túžim, aby sa na Slovensku oplatilo robiť šport. Zoznam autorových rubrík:  ŠportŽivot

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu