reklama

Pán Kresák, pán Kresák

V nedeľu 20.11.2016 ste v RTVS v relácii O 5 minút 12 uhýbali, uhýbali a uhýbali. Luciu Ďurišovú Nicholsonovú ste v jednom momente nechutne zahnali do kúta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vraj kolegyňa nemáte fakty, neviete, nerozumiete, tárate a tárate a takto sa pracovať nedá. Niečo v tom zmysle.
Ak by Lucia nebola ešte v hormonálnej nerovnováhe po pôrode, tak Vám jednu ľavou rukou backhandom pripečie.
Ak by bola Lucia krysa, tak Vás kusne, lebo krysy to vraj nemajú radi, ak sú zahnané do kúta.
Doktor, ak sa nemýlim a ak sa dokážem správne orientovať na stránke parlamentu, vy ste sa včera, v pondelok 21.11.2016, v parlamente zdržali.
Nehlasovali ste za, aby prešiel Matovičov návrh, ktorý zaviaže vládu, aby sa zverejnilo hospodárenie súvisiace s predsedníctvom Slovenska. To, že ste na jar zradili pár voličov, to je vaša vec.
Ale to, že ste Lucii včera odmietli poskytnúť fakty a potom ich od nej budete žiadať, to ma doktor serie. Ja spolufinancujem tú televíziu, v ktorej sa správate ako debil. Promovaný. 

Ivan Husár

Ivan Husár

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek milujúci Dunaj, Vysokú v rodných Tatrách, začiatok Karpát z tejto strany, tri deti a ich dve maminy a ešte volejbal.Som zakladajúcim členom SaS, mám ambíciu pomôcť športu.Kandidujem vo voľbách do NR SR 2020 na pozícii 21.Som so Sulíkom, lebo nekradne.Veľmi túžim, aby sa na Slovensku oplatilo robiť šport. Zoznam autorových rubrík:  ŠportŽivot

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu