reklama

Olympiáda materských škôlok

Otec mi vravieval: Synu chváľ sa sám, nikto Ťa nepochváli. Po strede, keď som takmer celú noc z utorka nespal, dopadlo všetko relatívne dobre. Nik sa nezranil, málo ich plakalo a neuveriteľné sa stalo skutočnosťou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Deti parádne zaspievali prvú časť hymny. Vyznelo to veľmi hrdo. Zimomriavky behali a ja som už bol spokojný. Takže ideme na pochvaly.
Rasťo Baňas - produkt FTVŠ a akrobatického rock and rollu. Vlani si osvojil môj predvlaňajší, postupne realizovaný námet a takmer celý rok od septembra 2015 privádza so svojimi spolupracovníkmi do našej haly v PKO takmer denne jednu štyridsiatku detí za druhou. Uveril mi, že o dva roky urobíme prvú olympiádu.
Milé riaditeľky. Tiež mi uverili môjmu snu urobiť olympiádu. Chválim Vás, že ste bez problémov dostali všetky podpisy rodičov do informovaného súhlasu rodičov a dali ste silnú podporu svojim učiteľkám. Obzvlášť sa klaniam pred Dr. Luknárovou z Gorazdovej, ktorá vždy všade aj sama príde podporiť svojich "športovcov".
Milé učiteľky, viete, že my vám celý rok v PKO dávame priestor na hodinovú kávičku a za to ste sa nám odmenili totálnou disciplínou svojich detí v stredu - v hale Elán na Olympiáde. Naozaj klobúk dole.
Vzdávam hold aj rodičom, ktorí len fotili, tlieskali, burcovali, ale neboli múdri. Z toho som mal panický strach.
Hráči VKP Bratislava, tanečníci klubu Hydrorock a športovci z Dunajskej stredy odviedli ste pri realizácii super robotu a to ste vôbec netušili o čo pôjde. Ste naučení poctivo pracovať v kluboch, bolo jednoduché sa o vás oprieť.
Kolegovia tréneri, ktorí ste šéfovali deviatim disciplínam, parádna práca, minimum chýb.
Ďakujem aj tímu z TV JOJ. Eva to vybavila, kameraman Rado tri hodiny točil, moja dcéra Lucia v JOJ spracovala materiál.
Pracovníci Haly Mladosť nás pustili do atletického Elánu - priamo v hale nám Peťo s Andreou vytvorili perfektné zázemie. Nič nebol problém. Nič.
Jedna škôlka vyhrala, jedna bola posledná, ale to je asi jedno. Sen sa začal. Keď tam tých detí bude tisíc, chcem sa zobudiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme vďaka patrí aj sponzorom. Nadácia SPP, BSK, VW, Zeleninári.

Z haly v PKO

1.Olympiáda MŠ - 1.6.2016 - Hala Elán

Druhý ročník Mikulášskeho behu v Horskom parku

Ivan Husár

Ivan Husár

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek milujúci Dunaj, Vysokú v rodných Tatrách, začiatok Karpát z tejto strany, tri deti a ich dve maminy a ešte volejbal.Som zakladajúcim členom SaS, mám ambíciu pomôcť športu.Kandidujem vo voľbách do NR SR 2020 na pozícii 21.Som so Sulíkom, lebo nekradne.Veľmi túžim, aby sa na Slovensku oplatilo robiť šport. Zoznam autorových rubrík:  ŠportŽivot

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu