reklama

Nemusíte masturbovať

Sperma musí z tela von - ale ako ? Poznáte to. Pár rokov máme pokoj, potom to začne. Starší hovoria, vraj tie tlaky raz aj skončia. V puberte sa tá tekutinka začne tvoriť v semenotvorných kanálikoch. Je jej nadbytok, časom chce von. Prirodzene to začne polúciou. Mama Vás zauškuje, cirkev upaľuje. Máme z toho detské depky, tak objavíme svet. Sperma chce von. Stále a stále. Začíname sledovať a objavovať v škole, na ulici, v časákoch, teraz už aj CD a DVD tie milé tvory. Niekomu to však nejde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Objaví svoju ruku. Skúsi prvú masturbáciu. Onánia je to isté, ale slovo je škaredšie. Napríklad v sprche.
Niekto však má ruky špinavé, alebo nešikovné.
Potom nastane etapa, že nájdeme to najkrajšie odbytište materiálu. No sú borci, ktorí nemajú to štastie, alebo majú iný vkus.
Niekto môže byť deviant. V týchto prípadoch vytekanie spermií sprevádza také nechutné sloveso - odbaviť sa.
Mimochodom, ak poviete na letisku, už som odbavený, nikto si nevšimne na vašom odeve nič nezvyčajné. Dokonca, všetci okolo sú šťastní, že to už máte za sebou.

Pod týmto linkom zistíte, že deviácie poznáme všelijaké. Odbaviť sa dá ukazovaním svojho nahého tela na verejnosti, dívaním sa na iné nahé telo, alebo pohlavný akt. Anonymné listy s obscénnym obsahom, tlačenica v autobuse, trýznenie osoby, týranie seba, autoškrtenie, dokonca v nedávnom om vydaní humoristického Všechnopárty na ČT 1 jeden český psychológ hovoril o vzrušení sa pri pohľade na dopravnú nehodu.
To bola pre mňa novinka.

Ale ešte nikde som nečítal, že sa dá odbaviť na technickej porade pred volejbalovým turnajom, že sa dá pravidelne odbavovať tým, že získate niekde na federácii, alebo športovom zväze post riaditeľa súťaže, ešte nikdy som nepočul, že úplné blaho s vytreštenými očami sa dá pre seba zariadiť, keď sa niekde stanete technickým delegátom na juniorských majstrovstvách Slovenska. Od rána do večera buzeruje a špiní si odev.

Jáj, ešte som počul som, že sem tam, keď policajti dajú pokutu ......................................................

Dávajte na neho (nich) pozor. 

Hu 

Ivan Husár

Ivan Husár

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek milujúci Dunaj, Vysokú v rodných Tatrách, začiatok Karpát z tejto strany, tri deti a ich dve maminy a ešte volejbal.Som zakladajúcim členom SaS, mám ambíciu pomôcť športu.Kandidujem vo voľbách do NR SR 2020 na pozícii 21.Som so Sulíkom, lebo nekradne.Veľmi túžim, aby sa na Slovensku oplatilo robiť šport. Zoznam autorových rubrík:  ŠportŽivot

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu